Opgelost door iBOOD: Echte Apple producten besteld, neppe geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 104928
Gebruiker
supertrom
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij iBood Apple Earpods besteld. In de omschrijving is mij beloofd dat het om echte, originele Apple producten ging. Bij levering bleek het echte om neppe producten te gaan, met een zeer slechte geluidskwaliteit. Ik heb een ticket ingediend bij iBood maar kreeg gelijk het bericht dat het lang ging duren voordat ze gaan antwoorden.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld terug.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste heer Daalhuijsen,
    Helaas bereikten ons de afgelopen dagen via meerdere wegen het bericht dat de Apple Earpods mogelijk replica's zouden zijn. iBOOD verkoopt uiteraard niet met opzet replica's, wij gaan altijd voor het échte werk. Op dit moment hebben we contact opgenomen met onze leverancier en gaan we dit tot op de bodem uitzoeken. Mocht het gaan om een replica dan zullen wij vanzelfsprekend met een bevredigende oplossing komen.
    We zien dat u een melding heeft gemaakt via uw iBOOD account en zullen u via deze wijze op de hoogte houden.
    Met vriendelijke groet,
    iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    supertrom
    Datum
    Ik wacht de afhandeling via iBood.com af. Ik zou het op prijs stellen dat dit vlot verloopt, is dit niet het geval dan ben ik genoodzaakt aangifte te doen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen