Opgelost door iBOOD: Echte Apple producten besteld, neppe geleverd

supertrom

Ik heb bij iBood Apple Earpods besteld. In de omschrijving is mij beloofd dat het om echte, originele Apple producten ging. Bij levering bleek het echte om neppe producten te gaan, met een zeer slechte geluidskwaliteit. Ik heb een ticket ingediend bij iBood maar kreeg gelijk het bericht dat het lang ging duren voordat ze gaan antwoorden.

Ik wil graag mijn geld terug.

iBOOD
    Beste heer Daalhuijsen,
    Helaas bereikten ons de afgelopen dagen via meerdere wegen het bericht dat de Apple Earpods mogelijk replica's zouden zijn. iBOOD verkoopt uiteraard niet met opzet replica's, wij gaan altijd voor het échte werk. Op dit moment hebben we contact opgenomen met onze leverancier en gaan we dit tot op de bodem uitzoeken. Mocht het gaan om een replica dan zullen wij vanzelfsprekend met een bevredigende oplossing komen.
    We zien dat u een melding heeft gemaakt via uw iBOOD account en zullen u via deze wijze op de hoogte houden.
    iBOOD Webcare Team
    supertrom
    Ik wacht de afhandeling via iBood.com af. Ik zou het op prijs stellen dat dit vlot verloopt, is dit niet het geval dan ben ik genoodzaakt aangifte te doen.

Ook een klacht indienen over iBOOD?