Klacht iBOOD: Een niet ontvangen maar wel betaald artikel, dus mijn geld terug

Klachtnummer
# 319275
Gebruiker
A. van der Scheer
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Heb in juli al aangegeven dat ik een besteld, en betaald artikel niet wens te ontvangen.Heb het artikel, een matras, ook geweigerd te ontvangen. Na een trage reactie van iBOOD heb ik op 13/08/2018 als volgt gereageerd
"Beste Vincent hoe het allemaal precies is gelopen weet ik niet meer precies.
Wel weet ik dat ik ontdekte dat ik een verkeerde matras zou gaan ontvangen. Vervolgens heb ik op jullie website het advies gevonden dat de eenvoudigste manier om een bestelling ongedaan te maken is, weiger de bestelling bij aflevering. Verder heb ik de bestelling ook afgezegd. Het is dus duidelijk dat ik de matras niet wil.
Wel vind ik het vervelend dat de € 249,90 die ik heb betaald nog steeds niet weer in mijn bezit is. Tot nu toe had ik altijd goede ervaringen met iBOOD. Hopelijk wordt mijn vertrouwen in jullie weer hersteld,"
Daarna geen reactie meer gehad en geen geld, het is nu alweer 10 dagen later,
vreemd voor een firma die zo snel geld wil krijgen en zo snel goede artikelen levert,
Vandaag was de klantenservice weer overbezet??!!

De oplossing

Mijn geld terug, €249,90

2 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste A. van der Scheer,

    Onze oprechte excuses voor het feit dat je nog wacht op verdere afhandeling. We zijn nog voor je bezig om het op te lossen en zullen je binnen enkele dagen van een update voorzien. Begrijpelijkerwijs had je al eerder een reactie van ons willen ontvangen.

    Je wordt zeker niet doodgezwegen, het zal voor je opgelost worden.

    De Hunt mailing en ontvangst van de dagelijkse nieuwsbrief staan los van het oplossen van problemen. Die berichten ontvang je automatisch omdat je je daarvoor ingeschreven hebt.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

  2. Auteur
    A. van der Scheer
    Datum
    IBOOD heeft het bedrag volledig terug betaald met zelfs een extra tegoed code als verontschuldiging voor de trage reactie, dus klacht gesloten

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen