Opgelost door iBOOD: Een week is zending aangemeld, maar nog niet bij vervoerder

naastdebootvisserdenhaageo

Ik heb een product besteld (SO4136464) welke vorige week zou zijn verstuurd. T&T ontvangen van iBood welke onbekend is bij DHL. Op goed geluk bij PostNL dezelfde T&T geprobeerd en daar staat nu al circa een week de melding ''Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL''. Na 2x het formulier bij iBood te hebben ingevuld, incl screenshot van de T&T, krijg ik alleen als reactie ''Wij hebben je bestelling nagekeken en we zien dat de status van je bestelling ondertussen op ‘verzonden’ staat. Dit betekent dat de zending onderweg is of ondertussen in ontvangst zou moeten zijn genomen door jou, of een van je buren.''

Totaal geen initiatief om een onderzoek te doen bij vervoerder (DHL of PostNL?).

Ik zou graag zien dat mijn bestelling alsnog wordt geleverd, al dan niet via een vervoerders onderzoek. Al lijkt het erop dat het product nooit iBood heeft verlaten.

naastdebootvisserdenhaageo
    Er is inmiddels een onderzoek ingesteld bij de vervoerder. In afwachting daarvan nu.
    iBOOD
    Beste Bart,

Per abuis hadden we een verzendlabel voor DHL aangemaakt, maar moesten het pakket via PostNL versturen. Het heeft enige tijd geduurd voordat de verzending ingepland werd, maar volgens de laatste informatie zal jouw bestelling vanmiddag bij je afgeleverd worden. Excuses voor de ontstane onduidelijkheid.

Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

naastdebootvisserdenhaageo
Uiteindelijk is hij vandaag alsnog bezorgd naar tevredenheid. Mailcontact werkte niet, maar telefonisch (na meerdere dagen proberen, maar steeds gewipt door Corona drukte) goed te woord gestaan en ook correcte opvolging gekregen. Bedankt!

Ook een klacht indienen over iBOOD?