Klacht iBOOD: Geen (volledige) reacties op serviceverzoeken

Klachtnummer
# 275768
Gebruiker
Nivdz
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Contact opgenomen met klantenservice om drie problemen: twee maal beschadiging tijdens transport, één maal te weinig geld terug gekregen.

Het te weinig teruggegeven geld is inmiddels opgelost, maar de twee beschadigde producten daar hoor ik niets meer over.

De oplossing

Graag antwoorden op mijn reacties en een oplossing bieden voor de problemen.

2 reacties

  1. Auteur
    Nivdz
    Datum
    Graag een reactie...
  2. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Nick,

    Bedankt voor je bericht. Daarnaast ook bedankt voor je geduld. Het is op dit moment erg druk op de afdeling Customer Service.

    Wat vervelend dat je jouw producten beschadigd hebt ontvangen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze excuses hiervoor!

    We zien dat je voor RMA-2017/152842 een DOA melding hebt aangemeld. Zoals je wellicht weet is iBOOD geen voorraadhoudend bedrijf en bestellen wij het exacte aantal exemplaren wat van een product verkocht wordt. Om deze reden hebben we geen extra producten beschikbaar om een nazending uit te faciliteren. We zullen daarom voor de pan het bedrag terug storten. De pan hoef je niet retour te sturen.

    Voor RMA-2017/157054 heb je voor de Drop & Sit zitzak een annulering voor verzending aangevraagd. Hiervoor hebben wij het bedrag van €19,95 op 06-09-2017 terug gestort. We betalen het volledige aankoopbedrag altijd terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. We gaan ervan uit dat je de betaling in goede orde hebt ontvangen.

    We hopen hierbij al je vragen naar tevredenheid te hebben beantwoord.

    Alsnog onze excuses voor de late reactie en alvast een fijn weekend toegewenst.

    Met vriendelijke groet,
    iBOOD Customer Service

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen