Klacht iBOOD: Geen contact mogelijk na defect product
Details
De klacht
Op mijn bericht van 29/3 over een defect product (soda streaker) bij levering diezelfde week wordt pas na weken en meerdere herinneringen van mijn kant gereageerd. Helaas kan er niet gebeld worden met ibood, anders had ik dat direct gedaan. Vervolgens word ik naar de leverancier verwezen die niet de leverancier blijkt te zijn en mij terugverwijst naar ibood, inmiddels zijn we weken verder omdat zij ook niet reageren, maar gelukkig wel gebeld kunnen worden. Inmiddels weer contact opgenomen met IBOOD maar helaas inmiddels nog steeds geen reactie. Ik wil graag of een oplossing of in ieder geval iemand spreken om tot een oplossing te komen. Helaas is dat tot nu toe niet gelukt.De oplossing
Geld terugstoten of terugbellenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.