Klacht iBOOD: Geen contact mogelijk na defect product

Klachtnummer
# 442247
Gebruiker
Bart#klachtibood#sodastreamer
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op mijn bericht van 29/3 over een defect product (soda streaker) bij levering diezelfde week wordt pas na weken en meerdere herinneringen van mijn kant gereageerd. Helaas kan er niet gebeld worden met ibood, anders had ik dat direct gedaan. Vervolgens word ik naar de leverancier verwezen die niet de leverancier blijkt te zijn en mij terugverwijst naar ibood, inmiddels zijn we weken verder omdat zij ook niet reageren, maar gelukkig wel gebeld kunnen worden. Inmiddels weer contact opgenomen met IBOOD maar helaas inmiddels nog steeds geen reactie. Ik wil graag of een oplossing of in ieder geval iemand spreken om tot een oplossing te komen. Helaas is dat tot nu toe niet gelukt.

De oplossing

Geld terugstoten of terugbellen

3 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Bart,

    Je hebt de mogelijkheid gekregen om het rechtstreeks op te lossen met Sodastream, omdat we dat zo met hen afgesproken hebben. Uiteraard mag je er ook voor kiezen om het door ons te laten oplossen. We zullen per email contact met je opnemen om je alsnog verder te helpen.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    Bart#klachtibood#sodastreamer
    Datum
    Als u mijn reactie goed gelezen heeft, dan leest u dat u mij hebt doorverwezen naar een tussen leverancier. Zij konden mij niet helpen en verwezen mij terug naar u. Dat heb ik toen gedaan en ook toen kwam er lange tijd geen reactie. Geen reactie, tot dat ik deze klacht indienen en alsnog een mail kreeg van uw collega Paul. Ik hoop dat het hiermee afgehandeld wordt. Daarna zal ik de klacht sluiten.
  3. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Bart,

    Goed om te lezen dat je tevreden bent met de geboden hulp voor verdere afhandeling via ons.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen