Opgelost door iBOOD: Geen contact mogelijk. Ik wil een item retour sturen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 456268
Gebruiker
Ron
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb inmiddels bijna drie weken geleden een vraag gesteld via het online formulier. Automatische reactie dat ik aanvullende info (inclusief foto's) moest mails, en dat er binnen twee dagen reactie zal komen. Foto's direct toegestuurd. Inmiddels vier mails verder, chat via Facebook geprobeerd en telefonisch niet te bereiken. Rechtstreeks contact met fabrikant van het artikel gezocht. Door die fabrikant gemeld dat ik artikel terug mag sturen en dat er geen reserve onderdelen meer zijn om dit probleem te verhelpen. Echter, dat dit via Ibood moet. Dan is het wel nodig dat er reactie komt. Het gaat om een hard druppelende regendouche set. Meer dan 10 liter aan (vervelend geluid) druppels per dag. Inmiddels is die douche dus alvast vervangen. Begrip voor drukte rondom Corona, maar dit is niet meer ok. Graag reactie

De oplossing

Retourlabel, geld van de aankoop incl. Verzendkosten terug. En graag reactie op mijn klacht.

2 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Ron,

    Bedankt voor deze toelichting, die je overigens ook per email hebt verstrekt. Onze oprechte excuses dat je nog steeds wacht op verdere opvolging van onze kant. We zullen het voor je oplossen.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    Ron
    Datum
    Beste Ibood,

    Dank voor jullie reactie.

    Fijn dat het via deze weg wel is gelukt. Inmiddels heb ik, naast een reactie van het webcare team, ook het retourlabel ontvangen. Het defecte item vandaag per DHL terug. Zodra het verder afgehandeld is zal ik de klacht hier als opgelost vermelden.

    Groet, Ron

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron
Datum
Uiteindelijke oplossing
Retour inmiddels verstuurd en aangekomen bij Ibood. Belofte vanuit Customer Service dat na ontvangen van retourzending het aankoopbedrag terug wordt overmaakt. Dit hele proces duurde langer dat in eerste instantie via de automatische reactie in de mail beloofd werd, maar uiteindelijk tevreden als het geld inderdaad terug geboekt wordt op mijn rekening.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen