Opgelost door iBOOD: Geen enkele reactie of excuses over vertraging van bestelling

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 448836
Gebruiker
Maar
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vandaag is een week verder en mijn bestelling nog niet binnen
2x klantenservice na lang wachten gebeld en 2x email gestuurd maar geen antwoord en geen oplossing.

De oplossing

Ik wil dat de ibood bedrijf en actie neemt en netjes behandeln en correct antwoord geven.

3 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste M. Shakarchy,

    Afgelopen vrijdag hebben we een transport onderzoek voor je opgestart om duidelijkheid te verkrijgen. Helaas kan dat enige tijd duren, maar we zullen je informeren zodra er een update is. Daarnaast is onze logistieke afdeling in overleg met het distributiecentrum om het zo spoedig mogelijk te kunnen oplossen.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    Maar
    Datum
    Heel traag behandeling
  3. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Shakarchy,

    De Track & Trace informatie geeft inmiddels aan dat de levering voor vandaag staat ingepland. Bedankt voor het getoonde geduld. Onze excuses voor de vertraagde verzending.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heel lang geduurd.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen