Klacht iBOOD: Geen geld retour ontvangen na annuleringen

Mattb

In december 2 dozen speelgoed besteld die op 21 december zouden worden verstuurd door ibood. Deze waren ook voor mijn neefjes met kerst. Na kerst en oud en nieuw nog niets ontvangen. Na diverse telefoontjes aangezien de mail alleen een automatisch antwoord terug geeft kreeg ik te horen dat het product in de eerste of tweede week van januari zou worden verstuurd. Ik kon ook annuleren en werd mijn geld binnen 5 of 10 dagen teruggestort op mijn iban nummer. Op 30 december geannuleerd en geen bevestiging ontvangen. Na bellen met ibood werd mij verteld dt het geld Zou worden overgemaakt. Nu leven we 26 januari en mijn geld is nog niet retour gestort. Na weer een mail naar ibood krijg je alleen een automatisch antwoord maar daarna hoor je niets meer. Ibood licht de boel op en heel veel mensen kunnen fluiten naar hun geld. Ik wil nu gewoon mijn geld terug of alsnog de artikelen geleverd krijgen.

Geld terug of alsnog de artikelen geleverd binnen 1 week

iBOOD
    Beste heer Brusik,Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat de producten niet eerder naar u zijn verstuurd. Helaas zijn door diverse problemen in ons systeem zendingen blijven hangen. Wij hebben direct alle gegevens erbij gezocht en hebben tot onze spijt geconstateerd dat de annulering eerder niet goed is doorgekomen.Wij hebben dit nogmaals met succes doorgevoerd en binnen enkele werkdagen moet u het volledige aankoopbedrag dan ook ontvangen op de door u opgegeven rekeninggegevens.Helaas is het niet mogelijk de order in korte termijn naar u te versturen, hiervoor onze oprechte excuses.Nog een fijne dag gewenst!Met vriendelijke groet,iBOOD Customer Service
    Mattb
    We zijn nu bijna 7 dagen verder en er is nog steeds niet teruggestort op mijn creditcard account. Dit antwoord heb ik al 3 keer gekregen maar geld niet. Ik eis nu van u een betaling binnen 3 werkdagen vanaf maandag 9 februari 2015. Indien het geld niet is teruggestort op mijn creditcard account claim ik dit terug via mijn abn amro bank en dien ik een officiële klacht in bij de consumentenbond . Ik ben nl niet de enige klant met deze klachten over ibood die op dit moment zeer slecht werk lever

Ook een klacht indienen over iBOOD?