Opgelost door iBOOD: Geen reacties op emails

J

Ik had twee Windows 10 Tablet TrekStor SurfTab (7") besteld. Dit lukte niet en heb een tweede bestelling gedaan. Dat is wel gelukt. Er is echter wel 2 x geld afgeschreven, Na een email te hebben gestuurd werd me gevraagd alle gegevens op te sturen en dat heb ik ook gedaan. Inmiddels zijn we bijna 6 weken verder en heb ik niets meer gehoord. Ook emails worden niet beantwqoord.

Ik wil graag mijn geld terug

Beste J Stouten,

Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het feit dat je zo'n lange periode zonder antwoord hebt moeten zitten. Dit is allesbehalve onze bedoeling geweest en zeker geen bewust gecreëerde situatie.

We hebben je case direct opgepakt en zojuist voorzien van een antwoord per e-mail. We kijken uit naar je antwoord zodat het geheel zo spoedig mogelijk tot een goed einde gebracht kan worden.

J
    Slechts enkelel uren later een email ontvangen. Er was schijnbaar iets mis gegegaan. Inmiddels heb ik de gevraagde info opgestuurd en wacht nu dus maar weer rustig af
    Beste J Stouten,

Je antwoord is in goede orde ontvangen, en alle gegevens voorgelegd aan de juiste afdeling voor verdere afhandeling. Zoals we in onze reactie aan hebben gegeven zullen we bij het ontvangen van nieuws dit direct met je communiceren.

We hopen en gaan er van uit dat het contact vanaf nu niet meer langer op zich laat wachten dan zou moeten.

Bedankt, ik wacht af
    Beste J Stouten,

We hebben zojuist feedback ontvangen van onze collega's van de financiële afdeling. Het te veel betaalde bedrag zal teruggestort worden. Meer info en details vind je in de e-mail die we zojuist naar je verstuurd hebben.

J
    Dit is de afhandeling die ik wilde hebben. Jammer dat het wat lang heeft geduurd. Nadat ik mijn klacht op deze site had geplaats is het goed verlopen.

J

Ook een klacht indienen over iBOOD?