Opgelost door iBOOD: Geen terugbetaling van niet geleverde artikelen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181163
Gebruiker
Mideh
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte,
Hopelijk kan dit een oplossing bieden. Op 17 Juni een bestelling bij Ibood gedaan waarbij ik per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst heb. Dit gelijk via de pagina geannuleerd (Voor verzending), en hier ook een bevestinging van ontvangen.

Vervolgens op 6 Juli toch gaan informeren waar het bedrag bleef. Wegens drukte op Customer Service, pas 19 juli een reactie, met verhaal dat er een technische fout was gemaakt en dat het bedrag binnen 5 werkdagen zou worden overgemaakt. Heel veel mailverkeer later, en telkens dezelfde smoes te moeten horen(en nog vele anderen), heb ik het geld nog steeds niet ontvangen.

m.v.g

Mitchell


De oplossing

Ik wil mijn geld zo spoedig mogelijk ontvangen.

3 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Mitchell,

    Allereerst moeten we onze excuses aanbieden, het is duidelijk dat er meerdere steken zijn laten vallen. Ik heb zojuist onze financiële afdeling alle informatie toegestuurd rondom deze terugbetaling met hoge prioriteit. Zij pakken dit z.s.m. op en voeren het nodige door waar nodig.

    Als ik hier nieuws over ontvang, breng ik je direct op de hoogte. Zowel via hier als per e-mail. Nogmaals excuses voor het ongemak, deze situatie staat bij deze bovenaan mijn persoonlijke to-do lijst.

    Met vriendelijke groeten,
    Wessel (iBOOD Webcare Team)
  2. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Mitchell,

    Allereerst bedankt voor je geduld. Ik heb antwoord van onze financiële afdeling ontvangen. Er zal een handmatige terugbetaling uitgevoerd worden.

    Het volledige aankoopbedrag zal in 5 tot 10 werkdagen op je rekeningnummer staan. De terugbetaling zal vanuit 'Silver Ocean' of 'iBOOD' worden overgemaakt, dit is afhankelijk van je bank.

    We vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen je een fijne dag toe. Als je aanvullende vragen voor ons hebt, stel deze dan gerust.

    Met vriendelijke groeten,
    Wessel (iBOOD Webcare Team)
  3. Auteur
    Mideh
    Datum
    Heeft even geduurd, maar Ibood is afspraak op tijd nagekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mideh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen