Klacht iBOOD: Gevaarlijke situatie voor alle klanten!!!

Laurent Vroemen

24-06 via Ibood.com een Delonghi ESAM 03.110.S besteld.
Week later mogen ontvangen, met Australische stekker. We mochten stekker niet doorknippen en nieuwe plaatsten, ookal stond dit in de gebruiksaanwijzing vermeld.
Er zou een verloopplug worden gestuurd, deze vandaag ontvangen.
Zonder aarde, en zonder (E)keuring.
De handleiding schrijft dat je wel de stekker mag doorknippen en vervangen, terwijl Ibood zegt dat dit NIET mag, en de handleiding zegt dat het apparaat geaard moet zijn, en we krijgen een ongeaarde "reis"stekker

Iedere klacht op het forum, met betrekking tot de verloop stekker word verwijderd. zelfs als je andere probeert te waarschuwen dat het gebruik van de nageleverde stekker gevaarlijk is.

HET GEBRUIK VAN DE STEKKER VAN LEVENSGEVAARLIJKE SITUATIES CRËEREN!

iBOOD
    Beste mevrouw,Bedankt voor uw melding.
    Excuses voor de late reactie.Helaas is de Delonghi niet juist uitgeleverd en begrijpen wij de verwarring is ontstaan over dit Australische model. Wij wilden niet dat klanten zelf stekkers gingen vervangen omdat dit gevaarlijk is in onze ogen. Het nazenden van de ongeaarde plug is een fout geweest.Uiteindelijk hebben wij de juiste plug nagezonden. Het spijt ons dat deze verzending met zo veel fouten is verlopen.Hopelijk geniet u nu van een heerlijk kopje koffie!Met vriendelijke groet,iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?