Klacht iBOOD: IBOOD Distributcenter Niet in order

(IK)
U heeft mij gemaild dat DHL de zending naar jullie hebben teruggestuurd. Ik heb contact opgenomen met DHL en zij beweren dat jullie de zending verkeerd hebben aangeboden omdat het te groot was voor verzending via DHL particulier, maar dat het verzonden had moeten worden via DHL zakelijk. Dus ben ik jullie gebeld en ook uitdelg aan jullie en uw collega's zal met Distributcenter vragen wat het aan de hand is en mijn per mail op de hoogte houden.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Antwoord van IBOOD (Vincent) 13 september 2018 om 10:28:45 CEST
Beste Shiuh Huey,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb het voor je opgezocht en deze bestelling zal inderdaad retour komen vanwege een fout bij DHL. Omdat we retourzendingen niet opnieuw verzenden en we geen voorraad van deze producten zal het aankoopbedrag worden gecrediteerd naar hetzelfde betaalmiddel als waarmee de bestelling oorspronkelijk betaald is. Helaas hebben we geen beter nieuws omtrent deze levering.

We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en we wensen je nog een fijne dag.

Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn naar aanleiding van dit bericht, laat het ons dan gerust weten!

Vincent
Customer Specialist

(IK)
(DHL beweren dat jullie de zending verkeerd hebben aangeboden omdat het te groot was voor verzending via DHL particulier, maar dat het verzonden had moeten worden via DHL zakelijk.) Ik heb 3 X verzending kosten betaal en jullie prop alles in 1 doos met 1 track en trace code.
Aangezien de zending retour is gegaan, moet het nu weer in het bezit van iBood zijn. Daarom begrijp ik de opmerking niet dat er nu niets meer op voorraad is. Dit betreffende pakket is immers weer terug!

Ik ga niet akkoord met mijn geld retour. Ik wil gewoon deze zending ontvangen. Hopelijk kan dit alsnog geregeld worden. Helaas moet ik zeggen dat Vincent niet erg klant vriendelijk overbreng.

Besteld items
2X Einhell Zwenkarm
1X Einhell Band- en Schijfschuurmachine
2x Dettol Foam Zeepdispenser Starterset

Ik heb dit probleem ook aan de Consumentenbond doorgegeven.

Ik wil gewoon mij zending ontvangen.

Besteld items
2X Einhell Zwenkarm
1X Einhell Band- en Schijfschuurmachine
2x Dettol Foam Zeepdispenser Starterset

Cheng5
    Ik heb vorige week contact met Ibood Vincent, hij zei dat misschien nog wel een deel levering nog kunnen verzenden, maar tot heden heb ik niets van hun vernoemen.
    iBOOD
    Beste heer Cheng,

Achter de schermen zijn medewerkers voor je bezig om het op te lossen. Er is progressie, maar het is helaas nog niet volledig afgerond. Zodra er een update is, zul je per email op de hoogte gehouden worden.

Je mag uiteraard ook een reactie geven op de laatst ontvangen email of een bericht sturen naar webcare@ibood.nl zodat het meteen bij ons terecht komt.

Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
    Cheng5
    Het is wel fine dat IBOOD Webcare Team reageren op 2 Oktober maar ik heb tot heden niets van hun vernoemen. :+(
    iBOOD
    Beste Cheng,

Je had inmiddels wel een reactie moeten ontvangen. Oprechte excuses dat dit nog niet gebeurd is. We zullen de betreffende afdelingen er op aanspreken en ervoor zorgen dat je binnen enkele dagen alsnog een reactie ontvangt.

Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
    Cheng5
    Op 16/10 heb ik een bericht gekregen dat ze helaas niet meer voor mijn kan betekenen en als compenseren, hebben hun een coupon t.w.v. €10 voor mij aangemaakt. ik hop echt dat ze beter aan hun logistiek moet werken want ik heb de 1X Einhell Band- en Schijfschuurmachine opnieuw besteld bij Ibood omdat ik wist dat ze nog een keer zal terug komen in de Alles Deal aanbieding. In andere woord als het fout ga en je krijg je producten niet, dan is niet onze probleem (Ibood), je krijg je geld terug. Zelf moet je maar opletten als er weer een keer verschijnen in de Alles Deal aanbieding. Maar we houden niet voor je in de gaten want daar hebben we geen tijd voor. Is ook tegen mijn telefonisch gezegd.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren