Opgelost door iBOOD: IBOOD levert NIET

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 328046
Gebruiker
Vlad
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 11/9 een matras va de IBOOD.nl gekocht met de keverdatum 27/9.
Tot op heden niks geleverd, IBOOD stuurt geen enkele status update mbt de levering. Op mijn mails krijg ik een verzoek meer geduld te hebben en gebeurt verder niks.

Gewenste oplossing

product leveren binnen een week of geld terug
Geboden oplossing
Het matras is binnen een werkdag geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Vlad,

    Excuses dat je onvoldoende duidelijkheid hebt verkregen. We zullen dit voor je uitzoeken en je zo spoedig mogelijk informeren wanneer je de matras mag ontvangen.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    Vlad
    Datum
    Het probleem is ineens binnen 1 dag opgelost.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen