Klacht iBOOD: ibood reageert niet - weigeren om de artikelen na 7 dagen te verzenden

Klachtnummer
# 436596
Gebruiker
koulit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ibood reageert niet - weigeren om de artikelen na 7 dagen te verzenden

De oplossing

Ik heb een bestelling betaald, maar ze beweren dat ze de bestelling op 10 april via dynalogic hebben verzonden. Dynalogic zegt tot op heden dat ze de artikelen niet hebben ontvangen van ibood.nl. Klantenservice van ibood.nl reageert niet op mijn e-mails en zegt alleen dat ze de bestelling hebben verzonden, wat niet waar is. Ze liegen dus en zijn ook niet bereikbaar. Is nu 7 dagen, zelfs als ze het druk hebben, kunnen ze iets zeggen, maar nu 7 dagen niets. Zeer slecht bedrijf en zal nu doorgaan met juridisch adviseur.

1 reactie

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste koulit,

    Onze oprechte excuses dat de levering van het bestelde product vertraging had opgelopen. Dit had met een administratieve vergissing te maken. Dat we zouden liegen bestrijden we. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te informeren op basis van de beschikbare gegevens.

    Inmiddels heb je het pakket afgelopen maandag alsnog geleverd gekregen. Veel plezier van de aankoop!

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen