Klacht iBOOD: Ibood voucher Mybks

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 84534
Gebruiker
A.R. van Wijngaarden
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Beste iBOOD Customer Service,

Jullie hebben 5 weken geleden het verzoek gedaan aan Mybks op een nieuw boek te leveren omdat het boek wat wij hebben ontvangen na vele maanden wachten erg slecht is gelijmd.
Vraag is nu wat is de status en bewaken jullie deze vraag ook nog omdat het nu dus alweer 5 weken geleden is.
Ik hoef u inmiddels niet meer uit te leggen dat ik nooit meer bij Mybks iets besteld en ik vindt het betreurenswaardig dat u niet meer druk kan uit oefenen op Mybks.

Ik wil met u de afspraak maken dat Mybks het boek dit jaar nog gaat leveren en anders vindt ik dat u mijn geld terug moet geven zodat ik het gewoon bij de Hema of Kruidvat kan laten afdrukken nadat wij erweer energie in hebben moeten steken om het boek te maken via hun software.

Ik verneem graag u reactie!

Mvgr

De oplossing

Nieuwboek voor 31-12-14 of geldt terug!

4 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste heer, Wij hebben zojuist een melding ontvangen van de Customer Service afdeling dat u bent benaderd met nadere informatie over de vervolgstappen in het opvolgen van uw klacht.
    Wij vertrouwen erop dat MyBKS het fotoboek zal herdrukken zodat u een geheel nieuw fotoboek kunt ontvangen.
    Wij begrijpen dat u ons ook benaderd middels deze weg. Wij pakken de case erg serieus op en er zijn nieuwe, concrete afspraken met MyBKS gemaakt naar aanleiding van een recente meeting. Beide partijen willen de case zo spoedig mogelijk en op de beste manier voor de klanten afhandelen.Wij wensen u alvast een hele fijne avond toe.Met vriendelijke groet,iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    A.R. van Wijngaarden
    Datum
    Er wordt weer wat beloofd en ik ben blij dat u gelooft in goede afhandeling.
    Ik heb u een termijn gesteld dat mijn inziens erg royaal is aangezien deze klacht ook alweer even loopt.
    Ik vertrouw erop dat U dit traject nauwkeurig volgt en het is mij te vrij blijvend om op Mybks te vertrouwen aangezien die nog nooit mij een reactie hebben gestuurd!
    Als het boek er niet is voor 31-12 hoort u van me.
    mvgr.
  3. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste heer,
    Bedankt voor uw reactie. Het is inderdaad een lange periode dat u op de fotoboeken wacht. Wij hopen dat er met het nieuwe plan van aanpak meer overzicht voor MyBKS is en dat alle boeken er zo snel mogelijk uit worden gestuurd.
    Wij wensen u een goede dag toe!
    Met vriendelijke groet,iBOOD Webcare Team
  4. Auteur
    A.R. van Wijngaarden
    Datum
    Ik heb een termijn gesteld en dat is 31-12-14, tot die tijd moet ik er vertrouwen in houden ook al is dat niet altijd makkelijk gezien het verleden van deze klacht.
    1 ding is zeker by MyBks koop ik nooit meer wat en ik vindt dat Ibood dit moet volgen want dit komt hun naam niet ten goede.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.R. van Wijngaarden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over iBOOD?