Opgelost door iBOOD: Ibood wijst ten onrechte cashback af

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 573594
Gebruiker
M.A.S. Bansropansingh
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ibood wijst ten onrechte cashback af

Gewenste oplossing

Cashback goedkeuren en ook nog compensatie geven voor alle leed veroorzaakt door ondeugdelijke artikelen te leveren, onderdeel ondeugdelijk apparaat te laat geleverd, oud apparaat niet te laten ophalen en dat we wekenlang zonder crosstrainer zaten, hele gezin leed daaronder. Verder heb ik heel veel moeten bellen en e-mailen en eindstand is dat Ibood en de cashback afwijst en dat het oude apparaat na meer dan 2 weken nog niet is opgehaald!
Geboden oplossing
Reeds aangegeven, maar Ibood blijft volhouden dat zij niets hebben gedaan, overigens is vorige klacht nog steeds niet opgelost. Vrijdag de 24e werd aangegeven dat een andere transportbedrijf oude crosstrainer zou ophalen, maar nog steeds geen bericht gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste heer Bansropansingh,

    We hebben ons best voor je gedaan om het oude apparaat op te laten halen, ondanks verwarring over de wijze van klaarzetten en het regelen van een andere vervoerder. Hiervoor zal je binnen enkele dagen een afspraak ontvangen. Het is een drukke periode en dat is helaas niet binnen een dag geregeld, maar je mag er op vertrouwen dat het goed komt.

    Mocht er een toezegging zijn gedaan voor een compensatie, dan zal dat afgerond worden wanneer de ophaalkwestie afgehandeld is. Naar ons weten hebben we nog niets afgewezen. Al vragen we ons wel af wat het leed is dat het hele gezin heeft geleden, omdat de oude crosstrainer nog in huis staat.
    We zullen het in alle redelijkheid met je oplossen, maar dan moet je ons wel de gelegenheid geven. Daarnaast kan er ook rechtstreeks gecommuniceerd worden in plaats van een bericht via een extern platform. Via die weg hebben we ook telkens antwoord gegeven.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    M.A.S. Bansropansingh
    Datum
    De oude crosstrainer staat al 2 weken buiten, waarom denk je dat ik een andere heb besteld? Verder is het al 2 dagen na kerst, met Dynalogic zou het meteen al zijn geregeld, alleen daar wil ik niet zelf om duidelijke redenen niet meer in zee. De cashback is afgekeurd (dis is dus cashback via CasbackXL en geen compensatie), we praten langs elkaar heen, daarom heb ik dit via deze manier gedaan, omdat dit NOOIT is voorgekomen met Ibood, dus dit is erg vreemd. Verder werken jullie langs elkaar heen, daarom via deze manier contact gezocht, dan weten jullie meteen dat er ook nog een andere e-mail is gestuurd met weer een ander ophaalopdracht en dat het om deze 2 cases gaat. Deze klacht gaat dus in eerste instantie over de cashback van CashbackXL.
  3. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Bansropansingh,

    Bedankt voor deze toelichting. Wij hebben geen banden met CashbackXL en hebben dan ook geen invloed hierop. Je zal hiervoor contact op moeten nemen met CashbackXL. Dat kunnen wij helaas niet voor je oplossen.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
  4. Auteur
    M.A.S. Bansropansingh
    Datum
    Dat heb ik al gedaan. Maar hoezo hebben jullie geen banden met hen, dat moet, anders kun je geen cashback krijgen. Net iedereen is bij hen aangesloten, zie bijlage, waarin staat dat Ibood de cashback (en NIET CashbackXL) heeft afgekeurd.... Murphy's law, de bestelling was van 13 december en i.p.v. dat er zaken worden opgelost komen er steeds meer cases bij...
  5. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Bansropansingh,

    CashbackXL doet dit op eigen initiatief. Er wordt aan ons geen goedkeuring gevraagd voor cashback aanvragen. Wij kunnen dus ook niets afkeuren. Hopelijk kan CashbackXL dit voor je recht zetten.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen