Klacht iBOOD: Ik heb nog steeds mijn geld van 95,90 euro niét terug!

Klachtnummer
# 362383
Gebruiker
J. Jansen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben al vanaf januari bezig om een schoenenkast te retourneren. Dit is eindelijk op 31 maart gelukt. Er zou een terugbetaling binnen enkele dagen plaatsvinden. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug ontvangen. Het gaat toch om een bedrag van 95,90 euro. Ik krijg ook geen reactie op mijn emails! Schande vind ik dit!

De oplossing

Mijn geld van 95,90 euro terugstorten.

3 reacties

  1. Auteur
    J. Jansen
    Datum
    Ik heb nog steeds niks gehoord van Ibood! Ik had inmiddels ook gemaild maar krijg daar gewoon geen reactie op. Niet normaal meer!
  2. Auteur
    J. Jansen
    Datum
    Graag mijn geld terug.
  3. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste J. Jansen,

    Oprechte excuses dat het nog steeds niet opgelost is voor je. We hebben jouw case opgezocht en de terugbetaling alsnog uitgevoerd.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen