Klacht iBOOD: Misleidende aanprijzing

daanreut

In juli maakte Ibood reclame voor Ipad 1.Je kon er geen hoogwaardige spellen mee spelen, maar voor dagelijks gebruik was hij goed.Dat is ook de reden dat ik hem aangeschaft heb.Na 1,5 maand blijkt ineens dat ik geen nieuwe apps(agenda,facebook) meer kan downloaden om hij niet de vereiste IOS versie heeft welke ook niet te updaten is.Niet meer goed te gebruiken voor zaken die ik tot dagelijks gebruik reken.Ik heb Ibood hierover gemaild, maar ze geven aan dat ik deze klacht binnen 2 weken had moeten melden.Toen speelde het probleem alleen nog niet.Ik heb Ibood voorgesteld om hem in te ruilen (met bijbetaling vanuit mijn kant) tegen een Ipad 2 of 4 die ook werd aangeboden door hun.Hier werd negatief op geantwoord. Ze blijven zeggen dat ze geen Ipad retour kunnen nemen die al in gebruik is genomen. Echter, als hij had gewerkt zoals beloofd had hij ook nooit retour gestuurd te hoeven worden. Het is namelijk niet zo dat hij niet weer werkt doordat ik schade aan het apparaat heb toegebracht.

Ik kan de Ipad retour sturen op kosten van Ibood en ik zal de kosten voor aanschaf terugkrijgen.

iBOOD
    Beste heer Reutelingsperger,Bedankt voor uw bericht. Er is eerder contact geweest met de Customer Service afdeling betreffende uw klacht over het product. Er is u toen een voorstel aangeboden om het voor u af te wikkelen gebaseerd op het product en het gebruik.
    Wij begrijpen uw voorkeur en hebben de case nogmaals voorgelegd voor overleg zodat er kan worden gekeken wat wij voor u kunnen betekenen.
    Zodra er meer informatie bekend is, zal de Customer Service afdeling u hierover per e-mail benaderen.
    Wij vragen hiervoor om uw geduld.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,iBOOD Webcare Team
    daanreut
    Ik wacht met smart af op jullie antwoord.Met vriendelijke groet,
    iBOOD
    Beste heer Reutelingsperger,Zoals aangegeven hebben wij de case voorgelegd. Door drukte komen wij helaas later bij u terug. De Customer Service afdeling zal u wederom met een uitgebreide e-mail benaderen over de case.
    Alvast bedankt voor uw medewerking zodat de case verder kan worden opgepakt en afgehandeld.
    Alvast een fijne avond toegewenst.Met vriendelijke groet,iBOOD Webcare Team
    daanreut
    Ik heb de mail inmiddels gekregen. Ik kan de Ipad opsturen en hij wordt door de garantiecommissie bekeken. Mijn vraag is alleen wat er precies bekeken wordt. Het apparaat zelf is nl niet kapot, alleen functioneert hij niet goed door verouderde software en dit kan ook zo geconcludeerd worden. Ik wil niet het risico lopen dat ik hem opstuur en ik het antwoord krijg dat het apparaat zelf niet kapot is. Deze vraag heb ik ook bij Ibood neergelegd na hun mail. Hier heb ik alleen nog geen reactie op.
    daanreut
    Heb geen reactie van Ibood gehad op zowel het bericht bij klachtenkompas als de individuele mail die ik op hun bericht verstuurd heb. Ik ben dan ook zeer ontevreden over hoe Ibood communiceert en hun klachten afhandelt.

daanreut

Ook een klacht indienen over iBOOD?