Opgelost door iBOOD: MyBks fotoboek nooit geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 99162
Gebruiker
Teleurgestelde klant
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een fotoboek van MyBks met vouchers van Ibood is nooit geleverd. De bestelling is vorig jaar mei geplaatst en helaas hebben meerdere pogingen om contact op te nemen via email en telefoon bij mybks en ibood geen resultaat opgeleverd. Af en toe kwam er een algemene mail binnen met beloftes dat echt alle boeken geleverd zouden worden, maar daar geloof ik niet meer een bijna een jaar later.

Erg zonde en vervelend gezien de tijd die gaat zitten in het maken van een dergelijk fotoboek, het erachter aan zitten en het verspilde geld.

De oplossing

Ik wil het bestelde fotoboek alsnog geleverd krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste heer Van Gorp,
    Bedankt voor uw bericht.Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u heden nog geen fotoboek in ontvangst heeft kunnen nemen.
    Wij vragen u om ons een e-mail te sturen, zodat wij kunnen controleren of het een actieve bestelling bij MyBKS betreft en of daar nog een oplossing voor gevonden kan worden. Helaas hebben wij namelijk vernomen dat ook de huidige eigenaar van MyBKS failliet is verklaard.
    Wij ontvangen graag een e-mail met in de onderwerpregel ‘MyBKS bestelling’ en in de e-mail zelf het MyBKS-ordernummer en het iBOOD-ordernummer. Graag ook uw IBAN nummer vermelden. De e-mail kan naar het volgende adres:
    customerservice@ibood.nl
    Met alle e-mails willen wij overzicht krijgen van het aantal klanten wat heden een openstaande bestelling heeft. Wij zullen u in antwoord op de e-mail informeren met een afhandeling.
    Gezien de situatie zal het enige tijd duren alvorens wij hier duidelijkheid in kunnen verschaffen. Wij vragen hiervoor graag uw geduld. Bij voorbaat hartelijk dank hiervoor.Met vriendelijke groet,
    iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    Teleurgestelde klant
    Datum
    Restitutie van de bonnen gehad van Ibood. Fotoboeken kunnen waarschijnlijk niet geleverd worden gezien faillissement van MyBks .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teleurgestelde klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen