Klacht iBOOD: Na 2 mnd nog geen nieuw paar schoenen
Details
Klacht
Op 23-9-2016 eindelijk de op 5-9 (!) bestelde Bjorn Borg sneakers ontvangen. Teruggestuurd op 26-9 omdat er een gat zit in linkerschoen. Ontvangst reparatieservice servicenr. DIB17038814.Op 12-10 gebeld. Schoenen zouden eind vd week anders week erop (wk van 17-10) worden opgestuurd. Mail navraag gestuurd op 18-10 en 20-10 en na 7 werkdagen nog geen antwoord. Case nr 161018-000132.Vandaag 27-10 gebeld. Men kon niets vinden na vele navragen en uiteindelijk zou leverancier schoenen opsturen maar dat zou nog nagevraagd moeten maar betr afdeling niet bereikbaar want met lunchpauze. Ik zou per email antwoord krijgen. Niet dus ondanks stellige toezegging. Ik ben er klaar mee. 2 keer in zeik genomen worden en niet serieus genomen lijkt me genoeg. Als dit de manier is hoe met klanten om gegaan wordt dan hoeft het niet meer voor mij. Voor mij geen Ibood meer.
Ik wil mijn geld dus inclusief verzendkosten terug hebben en geldelijke compensatie voor deze respectloze behandeling.
Gewenste oplossing
Ik wil de schoenen niet meer en mijn geld inclusief verzendkosten € 70,90 snel terug hebben en eis ook financiele compensatie voor deze onacceptable behandeling.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.