Klacht iBOOD: Na 2 mnd nog geen nieuw paar schoenen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 192375
Gebruiker
Enrico
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 23-9-2016 eindelijk de op 5-9 (!) bestelde Bjorn Borg sneakers ontvangen. Teruggestuurd op 26-9 omdat er een gat zit in linkerschoen. Ontvangst reparatieservice servicenr. DIB17038814.Op 12-10 gebeld. Schoenen zouden eind vd week anders week erop (wk van 17-10) worden opgestuurd. Mail navraag gestuurd op 18-10 en 20-10 en na 7 werkdagen nog geen antwoord. Case nr 161018-000132.
Vandaag 27-10 gebeld. Men kon niets vinden na vele navragen en uiteindelijk zou leverancier schoenen opsturen maar dat zou nog nagevraagd moeten maar betr afdeling niet bereikbaar want met lunchpauze. Ik zou per email antwoord krijgen. Niet dus ondanks stellige toezegging. Ik ben er klaar mee. 2 keer in zeik genomen worden en niet serieus genomen lijkt me genoeg. Als dit de manier is hoe met klanten om gegaan wordt dan hoeft het niet meer voor mij. Voor mij geen Ibood meer.
Ik wil mijn geld dus inclusief verzendkosten terug hebben en geldelijke compensatie voor deze respectloze behandeling.

Gewenste oplossing

Ik wil de schoenen niet meer en mijn geld inclusief verzendkosten € 70,90 snel terug hebben en eis ook financiele compensatie voor deze onacceptable behandeling.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste meneer Hupkens,

    Bedankt voor je uitgebreide feedback. We willen bij deze onze excuses aanbieden voor de gebrekkige communicatie die rond deze case plaats heeft gevonden. Dit was en is allesbehalve onze intentie geweest.

    Kijken in ons systeem zien we dat er in de tussentijd telefonisch contact is geweest en de terugbetaling van de sneakers in gang gezet.

    We hopen dat hiermee de situatie tot een correct einde gebracht wordt. Mocht je aanvullende vragen voor ons hebben, neem gerust contact met ons op middels de contactinformatie die onderin onze website te vinden is.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    Enrico
    Datum
    Ondanks de vermelding op Klachtenkompas heb ik toch weer gebeld want geen enkele reactie en mijn geduld is totaal opgeraakt. Ik was en ben nog steeds klaar met ze. Het is een kwestie van correcte behandeling en juiste communicatie. Daar moet nog veel in verbeterd worden.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen