Klacht iBOOD: na bijna vier weken nog steeds geen levering binnen van Ibood

Klachtnummer
# 93768
Gebruiker
Roland1975
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30 dec 2014 een armband besteld, na inmiddels drie keer een bericht gestuurd via de website nog steeds geen antwoord van Ibood wanneer wij onze bestelling kunnen verwachten. De enige reactie is de standaard mail dat het erg druk is. Het was voor een verjaardag om te geven, helaas verwacht ik niet meer dat deze op tijd binnen is

De oplossing

zsm uitleveren van onze bestelling zodat deze toch nog op tijd binnen is. en op zijn minst een mail waarom dit uitleveren van een bestelling zo lang moet duren.

1 reactie

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste heer Van de Graaf,Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. Spijtig om te vernemen dat u het door u bestelde product nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen. De Customer Service afdeling zal vandaag per e-mail contact met u opnemen met aanvullende uitleg over uw order en de nieuwe leverdatum. Eventuele vragen kunt u in antwoord op dat bericht stellen. Helaas is het product vertraagd en door grote drukte bij het distributiecentrum en door technische problemen hebben wij u niet eerder proactief kunnen informeren.Onze excuses voor het ongemak.Toch alvast een fijne avond gewenst!Met vriendelijke groet,iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen