Klacht iBOOD: Na diverse pogingen na 2,5 jaar, Account nog steeds niet verwijdert

Wimo#29

Na 2,5 jaar en diverse pogingen is mijn account nog steeds niet verwijdert. Uw reactie maandag 3 januari 2022 11:09 / Case: 220102-000014 + Uw reactie dinsdag 28 mei 2019 13:52 Case: 190412-000370
Ik ontvang steeds "standaard" reacties Customer Service iBOOD.nl maar, ondanks dat ik voldoe aan de basis van de geldende voorwaarden en richtlijnen die aan de AVG/GDPR regelgeving verbonden zijn, is verwijdering van mijn account nog steeds niet uitgevoerd

Mijn account, en hiermee mijn gekoppelde persoonlijke gegevens, uit Uw systemen verwijderen.

iBOOD
    Beste Wim,

Je hebt helemaal gelijk dat we dit al veel eerder hadden moeten oplossen. We zullen intern uitzoeken wat er mis is gegaan. En uiteraard zullen we jouw verzoeken tot verwijdering van de gegeven zo spoedig mogelijk uitvoeren. Onze oprechte excuses dat het zo lang geduurd heeft.

Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?