Klacht iBOOD: Na diverse pogingen na 2,5 jaar, Account nog steeds niet verwijdert

Klachtnummer
# 577029
Gebruiker
Wimo#29
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na 2,5 jaar en diverse pogingen is mijn account nog steeds niet verwijdert. Uw reactie maandag 3 januari 2022 11:09 / Case: 220102-000014 + Uw reactie dinsdag 28 mei 2019 13:52 Case: 190412-000370
Ik ontvang steeds "standaard" reacties Customer Service iBOOD.nl maar, ondanks dat ik voldoe aan de basis van de geldende voorwaarden en richtlijnen die aan de AVG/GDPR regelgeving verbonden zijn, is verwijdering van mijn account nog steeds niet uitgevoerd

Gewenste oplossing

Mijn account, en hiermee mijn gekoppelde persoonlijke gegevens, uit Uw systemen verwijderen.

1 reactie

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Wim,

    Je hebt helemaal gelijk dat we dit al veel eerder hadden moeten oplossen. We zullen intern uitzoeken wat er mis is gegaan. En uiteraard zullen we jouw verzoeken tot verwijdering van de gegeven zo spoedig mogelijk uitvoeren. Onze oprechte excuses dat het zo lang geduurd heeft.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen