Opgelost door iBOOD: Na meer dan 2 weken is crosstrainer nog steeds niet opgehaald, na de toezegging op 24 december.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 573792
Gebruiker
M.A.S. Bansropansingh
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na meer dan 2 weken is crosstrainer nog steeds niet opgehaald, na de toezegging op 24 december.

Gewenste oplossing

Oude crosstrainer alsnog ophalen en compensatie voor al de verloren tijd, het leed, frustratie en het niet kunnen gebruiken apparaten.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Bansropansingh,

    We zijn constant in contact met de vervoerder om de oude crosstrainer op te laten halen en doen ons uiterste best om het voor je op te lossen. We willen je daarom vragen om te stoppen met het dagelijks plaatsen van een nieuwe klacht. Het levert jou alleen maar extra frustratie op en het helpt niet om de case nog sneller opgelost te krijgen.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen