Opgelost door iBOOD: Ondanks betaling en bevestiging van bestelling geen levering van artikel zonder te zijn geinformeerd

patlies

Grote schande!
'Aanbieding te mooi om waar te zijn'

Bestelling SO2412616; Op 26 juli j.l. Dit mooie ZeClock premium smartwatch horloge besteld en betaald voor € 24,95 en winkelwaarde € 122,95. Sindsdien meerdere malen gebeld en gemaild waar de bestelling blijft.

Afgelopen vrijdag 10 augustus wederom met medewerker gesproken die aangaf dat de horloges in het magazijn binnen waren en hij een call ging uitzetten waarom deze nog niet is verstuurd. Hij zou mij terugbellen en/of mailen maar helaas niets gehoord.

Nu maandagmiddag gebeld met iBOOD en gesproken met Fjodor die zegt dat de horloges niet geleverd worden en de bestelling wordt geannuleerd.

Ik gaf aan dat schandelijk te vinden na drie weken niets gehoord te hebben en het nu daar mee af te doen. Ik vroeg om een teamleider te spreken waarop hij aangaf dat ze niet door mogen verbinden, ik vroeg daarop om een klachtenprocedure die hij zei niet te hebben. Bijzondere reactie aan vaste klant.

Natuurlijk was ik inmiddels vrij geïrriteerd ook al omdat ik aangaf dat het een cadeau betrof waar iemand al heel blij mee was.

Daarna kreeg ik meteen een mail dat de bestelling volgens afspraak (hoezo?) geannuleerd is en het geld terug wordt gestort.

Een leuk klokje wat nu in de mode is voor die prijs en opeens niet geleverd wordt? Geeft te denken!

Wat mij betreft gezien het gehele verloop grote schande!
Wie loopt er nu wel net zo'n klokje?! mr. Ibood.

Ben zeer benieuwd hoeveel mensen dit ook is overkomen?
en of die ook overwegen IBOOD als klant vaarwel te zeggen.

Alsnog toezending van betreffend horloge of retourbetaling van getoonde winkelwaarde van € 122,95 zodat ik het 'klokje' ergens anders kan kopen om aan mijn beloofde cadeau verplichting te voldoen.

iBOOD
    Beste patlies,

We betreuren de tegenstrijdige informatie die je ontvangen hebt. Eerder vandaag hebben we geprobeerd om je telefonisch te bereiken. Dat is helaas nog niet gelukt, maar er is een voicemail bericht achtergelaten.
    Later vandaag zullen we het nogmaals proberen, anders zul je per email een reactie ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

patlies
Naar tevredenheid opgelost, maar het nare gevoel moet nog even slijten!

Ook een klacht indienen over iBOOD?