Opgelost door iBOOD: Onduidelijke gang van zaken na niet geleverde bestelling.

content Opgelost
J. van Bokkum

Op 6 April jl een Samsung TV besteld. Deze zou op 8 april worden verzonden. Van iBood op deze dag een trackingnummer ontvangen. Van transporteur Dynalogic ontving ik op 9 april het bericht dat iBood de bestelling niet heeft overdragen aan Dynalogic. Inmiddels diverse pogingen gedaan om hier duidelijkheid over te krijgen. Volgens iBood is de bestelling niet meegegaan vanwege plaatsgebrek bij de vervoerder. Verder is mij twee keer gemeld dat ik een nieuw trackingnummer zou ontvangen en dat men "hoopte" en "verwachtte" dat het nu goed zou gaan. Het is dus niet goed gegaan. Hierna geen zinnige info meer ontvangen, anders dan dat ze het aan het uitzoeken zijn. Wat dat precies inhoudt is mij niet duidelijk. Twee dagen geleden order gecanceld binnen wettelijke 14-dagentermijn. Ook hier geen reactie op ontvangen.

Ik heb geen vertrouwen meer in een goed afhandeling en wens het betaalde bedrag teruggestort op mijn rekening.

J. van Bokkum
    Om de klacht open te houden moet ik reageren. Jammer dat iBood zelf nog geen reactie heeft gegeven.
    iBOOD
    Beste J. van Bokkum,

Onze oprechte excuses dat je nog geen reactie van ons had ontvangen op deze klacht. Via Twitter hebben we reeds dagelijks contact met je, en hebben we aangegeven dat we het voor je op zullen lossen.

Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
    J. van Bokkum
    De klacht is opgepakt door iBood en zal naar ik aanneem correct worden afgehandeld. Het kostte nogal wat tijd en geduld. Webcare is zeer sympathiek en welwillend maar ik krijg de indruk dat ze erg overbelast zijn, wat ten koste gaat van de klant.

J. van Bokkum
De bestelling wordt alsnog verzonden. Dat is inmiddels gebeurd.

Ook een klacht indienen over iBOOD?