Opgelost door iBOOD: Onfansoenlijke behandeling.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 349373
Gebruiker
G.J. van den Hurk
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Artikel niet geschikt, binnen 14 dagen 3x om terugzendlabel gevraagd en word nu
aan het lijntje gehouden omdat daar overleg over moet worden gepleegd.

De oplossing

Mij onmiddellijk het terugzendlabel toe te zenden, met exuses!

3 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste G.J. van den Hurk,

    U had inderdaad al eerder een reactie moeten ontvangen op uw aanvullende emailbericht. Oprechte excuses daarvoor. We zullen vandaag per email contact met u opnemen om het verder af te handelen.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    G.J. van den Hurk
    Datum
    Ibood heeft met excuses, aangeboden de helft van de terugzendkosten ad €77euro te vergoeden. Wij hebben laten weten dit te waarderen. Het is nu nog wachten op reactie van de fabrikant voor de afhandeling.
    Graag de klacht aanhouden.
    Met vriendelijke groet,
    Gerrit van den Hurk.
  3. Auteur
    G.J. van den Hurk
    Datum
    klacht is nog niet afgerond. Fabrikant vraagt pakket per post.nl op te zenden.
    Ibood vind dat bezwaarlijk gezien het gewicht en omvang van het pakket. En zal daarom aan de fabrikant vragen of aan huis op te halen mogenlijk is.
    Dus nog even wachten wat dit opleverd.
    Graag de klacht nog even aan te houden.
    Vriedelijke groet,
    Gerrit van den Hurk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.J. van den Hurk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het product is gratis opgehaald! Wij hebben nog geen terugbetaling ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen