Klacht iBOOD: Ook binnen 6 maanden geen oplossing van de klacht aan onze LG TV

Klachtnummer
# 581861
Gebruiker
Stekel
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Ondanks het meerder keren melden van een klacht over mijn aangeschafte LG 65NANO806PA tv, is iBood binnen 6 maanden na het indienen van de klacht, niet in staat geweest om met een afdoende oplossing te komen

Gewenste oplossing

Dat iBood nu eindelijk met een oplossing komt of andere de koop ontbind

6 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Stekel,

    We zijn voor je bezig om het zo goed mogelijk af te kunnen handelen. Daarvoor zijn we in overleg met de monteur / het reparatiebedrijf, aangezien de klacht blijkbaar nog steeds aanwezig is na vervanging van het mainboard. Zodra we meer duidelijkheid hebben verkregen, zullen we het voor je oplossen.

    Excuses dat het langer duurt dan je wenst, maar we zijn je absoluut niet vergeten en doen ons best voor je.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    Stekel
    Datum
    Nog steeds niet opgelost
  3. Auteur
    Stekel
    Datum
    Er is nog steeds niet gebeurd en dus ook niet opgelost.
  4. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Stekel,

    Door omstandigheden duurt het helaas langer voordat dit opgelost is, dan jij en wij zouden willen. Niettemin doen we ons best voor je om dit zo goed mogelijk en naar wens af te handelen. Per email houden we je daarvan op de hoogte. Excuses voor het wachten.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
  5. Auteur
    Stekel
    Datum
    Het probleem is nog steeds niet opgelost. Als klanten weten dat een probleem dat eind augustus 2021 werd aangemeld, nog steeds eind jan het jaar daarop niet is opgelost, adviseer ik iedereen om geen dure producten meer bij IBOOD te kopen. Aftersales service is dramatisch!
  6. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Stekel,

    Het is niet zo dat je al sinds vorig jaar zit te wachten op onze hulp. We hebben destijds voor een monteur aan huis gezorgd die een onderdeel vervangen heeft. Helaas ervaar je desondanks nog steeds problemen met de tv en is er communicatie geweest met meerdere partijen. Inmiddels hebben we een nieuwe afspraak voor je aangevraagd.
    Uiteraard is het zeer vervelend dat het veel tijd vergt en hadden wij ook graag eerder een oplossing gezien. Maar we zijn steeds bereid geweest om je te helpen en te zorgen voor een oplossing. Dat je de service desondanks toch als dramatisch bestempeld vinden we erg jammer. Al begrijpen we de frustratie natuurlijk wel.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen