Opgelost door iBOOD: slecht service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 444952
Gebruiker
Ricosme
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Via i bood nivea aftershave balm besteld 6 pak voor 15 euro. Bij levering zat verkeerde produkt in doos ,nml nivea stoppelbaard scheerschuim.
Via app hierover klacht ingediend. Moest in een reply op de mail van hun , 3 fotoś sturen en 2 vragen beantwoorden. Dan zouden ze binnen 1-2 werkdagen antwoorden. nu 5 dagen later nog nits van hun gehoord over een oplossing. Een 2e mail beantwoorden ze niet eens en bij bellen naar klantenservice ben ik na 10 minuten nog steeds beller nummer 8?????

De oplossing

het bestelde produkt leveren en reageren.

6 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Ricosme,

    Tot onze spijt is het bij meerdere klanten niet goed gegaan. Onze kwaliteitsafdeling is inmiddels bezig om uit te zoeken waar het misgegaan is en zal bovendien bekijken welke oplossing(en) mogelijk is/zijn. Per email zul je daar verder over geïnformeerd worden.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    Ricosme
    Datum
    Nog steeds niet opgelost.... zijn er mee bezig zeggen ze. Belachelijk!!!@@
  3. Auteur
    Ricosme
    Datum
    Nog steeds niet opgelost
  4. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Ricosme,

    We zijn in overleg met de leverancier om te bekijken welke oplossingen mogelijk zijn. Helaas vergt dat iets meer tijd. Weet dat we ons beste doen om het voor je op te lossen.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team
  5. Auteur
    Ricosme
    Datum
    ze zouden begin deze week alsnog goed product opsturen. Heb nog steeds niets gezien of ervan gehoord. Wat een slechte zaak. Geloof er bijna niet meer in. Moet snel opgelost worden of geld terug!!!!
  6. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ricosme,

    Zoals toegezegd hebben we een nazending voor je geregeld. Deze order heeft bestelnummer SO4183736 meegekregen en zal zichtbaar zijn via Mijn iBOOD bij Bestellingen & Service. Dit pakket wordt vandaag naar je verstuurd en de mail met Track & Trace link werd rond het middaguur naar je verstuurd.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ricosme
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen