Klacht iBOOD: Slechte klanten service

Beb

Had reeds een Loewe led tv gekocht op iBood. Echter heeft dit scherm veel last van backlight bleeding, waarom ik het toestel retour wil zenden. Alleen het retour zenden gaat niet zo makkelijk, omdat iBood in dit geval de verzending niet wil regelen en het op eigen risico verzonden moet worden. Het pakket is te groot voor een pick-up punt. Drie keer (UPS, dynologic, DHL) is mij door de vervoerder verteld dat dit niet mogelijk is, dat de verkopende partij die voor je moet regelen en dit nog nooit eerder mee gemaakt hebben. DHL Express melden mij dat het verzenden €244 zal kosten, terwijl het vele male goedkoper is als iBood het zou regelen. Natuurlijk dekt iBood zich met allerlei voorwaarden in, maar je verwacht als koper niet dat het retour zenden van een groot pakket zo kostbaar is en voor hun een kleine moeite.
Frustrerend en ik vraag me af of dit wel mag volgens de wet, klant vriendelijk is het in ieder geval zeker niet.

De tv reeds doorverkocht. Maar het zou netter zijn als de spelregels verandert worden. Ik kijk wel uit voor ik hier nog iets koop

iBOOD is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Beb

Ook een klacht indienen over iBOOD?