Klacht iBOOD: Slechte klantenservice / retourneren van artikel

Klachtnummer
# 289306
Gebruiker
Sander051969
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Artikel gekocht via Ibood. Werkt op geen enkele wijze op wat voor manier ik de gebruiksaanwijzing ook wil lezen. Wil een nieuw werkend artikel...deze retour sturen.... dat kan niet via deze leverancier moet je apart melden. Netjes gedaan.. lukt niet om te reageren nog 1 of 2 dagen geduld (reactie)...lukt nog niet nogmaals 1 tot 5 dagen geduld (reactie).... nog geen reactie 7 dagen later... zit nu met niet werkend artikel wat ik niet kan retourneren... slechte klantenservice!!

Gewenste oplossing

Een werkende versie van het bestelde en betaalde artikel !!
En voor ander consumenten dat IBOOD - Internet's Best Online Offer Daily ... het Best deel ook nakomt in de aftersales!

2 reacties

  1. Auteur
    Sander051969
    Datum
    Een standaard reactie ontvangen... oplossen lukt nog niet nog even 1 tot 5 dagen geduld.... lukt geen eens om persoonlijk even te laten weten wat er gaande is en ik zit nog steeds met een niet werkend product thuis? Waarom kan ik het niet gewoon retourneren?
  2. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Sander,

    Allereerst bedankt voor je geduld. Het is op dit moment erg druk op de afdeling Customer Service waardoor we jouw bericht niet eerder hebben kunnen beantwoorden, onze oprechte excuses hiervoor.

    Wat vervelend om te lezen dat je geen reactie van ons hebt ontvangen. We hebben jouw account bekeken en zien dat het product inmiddels retour is en gecrediteerd.

    Nogmaals excuses voor het late antwoord. We hopen dat jouw vraag bij deze beantwoord is.

    Met vriendelijke groet,
    iBOOD Webcare team

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen