Klacht iBOOD: slechte producten en service

Topcu

Een Bosch Combiboor besteld. Na ontvangt bleek de kop scheef te zijn. Ter reparatie/vervaging opgestuurd. Ik kreeg de splinternieuwe combiboor terug als 'gebruikt' met schade aan alle kanten.

Gebeld met ibood dat ik wil dat dit z.s.m wordt opgelost. Verzending duurde al heel lang (dit was bekend). Reparatie proces 4 weken en nu dit. 26 Maart gekocht en nog geen gebruik van kunnen maken.

Oplossing is simpel. Ibood mag zijn kan intern zijn eigen onderzoek doen waar het verkeerd is gegaan. Ik wil een nieuwe product of mijn geld zo snel mogelijk terug. Zonder dat ik op het intern onderzoek moet gaan wachten.

iBOOD is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Topcu
    Probleem nogsteeds niet opgelost. Klantenservice blijft maar zeggen dat ze nog geen nieuws/update hebben. Het is geen klantenservice maar een doorgeef service. Erg frustrerend en irritant

Ook een klacht indienen over iBOOD?