Klacht iBOOD: Steeds uitstel levering tv

Klachtnummer
# 114469
Gebruiker
Jo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op 14 mei 2015 een tv besteld. Leverdatum zou 27 mei 2015 zijn. Toen geen levering. Er zijn inmiddels 2 nieuwe levertermijnen verstreken. Geen bericht doch alleen via Iboodforum nieuws van anderen kunnen lezen. Nieuwe datum : 24 juni 2015.....!

De oplossing

Onmiddellijke levering, max. 3 dagen, en compensatie voor overschrijding levertijd, 50 euro in contanten.

1 reactie

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Jos,
    Hartelijk dank voor uw melding.
    Allereerst onze excuses voor de verlate reactie. Wij betreuren het feit dat wij uw bestelling niet op de verwachte verzenddatum hebben kunnen verzenden. Zoals u inmiddels via email heeft vernomen zijn er onvoorziene omstandigheden ontstaan waardoor wij u deze TV niet kunnen leveren en zal er een vervangend model aan u worden uitgeleverd. Zodra er informatie is met betrekking tot een Track en Trace code zullen wij u op de hoogte stellen.
    Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen