Opgelost door iBOOD: Te lange wachttijd en geannuleerd

nijnatten

Op 28 november besteld een Gillette ProGlide Power scheermesjes.
Verwachte verzend datum 22 december zou uiteindelijk 2 week van januari worden.
Vanwege een te lange levertijd op 31 december geannuleerd om zodoende ook mijn verzend kosten terug te ontvangen. Op 2 januari toch een mail ontvangen dat deze alsnog was verstuurd (ik had toch geannuleerd).
Op 3 december pakket aan de deur geweigerd en mee terug laten nemen door post nl.
Tot op heden geeft IBOOD niet thuis en reageert helemaal niet op mijn verzoek, ik had toch inmiddels voor verzending geannuleerd.
Inmiddels hetzelfde product voor dezelfde prijs besteld bij een andere firma en ook de andere dag al ontvangen, hoe moeilijk kan het zijn.
Hoe Ibood aan de naam site van het jaar komt is mij een raadsel als je de klachten leest.

Sneller reageren en volledig aankoop bedrag zoals vermeld binnen 5 werkdagen terug gestort.

iBOOD
    Beste heer Van Nijnatten,Bedankt voor uw bericht. WIj hebben begrepen dat u inmiddels ook contact heeft gehad met de Customer Service afdeling betreffende deze order. De order is verwerkt in het systeem en doorgezet naar de financiële afdeling. U dient de terugbetaling binnen enkele werkdagen te ontvangen indien u deze niet al heeft teruggestort gekregen. Helaas is door een technische storing uw order niet eerder verwerkt wat wij erg spijtig vinden. Alvast een fijne avond gewenst en nogmaals excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,iBOOD Webcare Team
    nijnatten
    Ik begrijp dat er problemen zijn maar bij alles wat ik via IBOOD heb gekocht is altijd al gepaard gegaan met vertraging.
    Bij deze wil ik melden dat het deze keer de druppel was en vervolgens nooit meer via IBOOD ga bestellen want als je goed zoekt is het item wat verkocht wordt altijd ergens wel voor dezelfde prijs te verkrijgen.

nijnatten

Ook een klacht indienen over iBOOD?