Opgelost door iBOOD: Totale onduidelijkheid in bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 112655
Gebruiker
harmenscholvinck
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Abonnement op tijdschrift Zoom besteld bij iBood en mail ontvangen dat mijn bestelling is ontvangen en verstuurd zal worden op mijn adres.
Na 4 weken vraag ik me af waar het eerste nummer blijft, blijkt dat ik een of andere vouchercode op zoom.nl had moeten invullen. Daar is helemaal niks over verteld in de mail, laat staan dat er een verwijzing naar de website van zoom.nl te vinden was. Nu is de code verlopen en kan ik zowel bij iBood als bij Zoom niet meer aankloppen...

Gewenste oplossing

1. Alsnog voortzetting van het abonnement
2. Geld terug in de vorm van euro's op mijn rekening
3. (Alleen vandaag mogelijk) Een coupon waarmee ik een dagaanbieding van vandaag kan kopen voor dezelfde prijs.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste heer Scholvinck,
    Bedankt voor uw bericht.
    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de code niet heeft kunnen verzilveren. In de aanbieding staat vermeld dat dit een voucher betreft die u zelf dient te activeren op de website van Zoom. Wij hebben u zojuist een email gestuurd over de afhandeling van deze klacht. Mocht u verder nog vragen hebben dan verzoeken wij u te reageren op de email.
    Met vriendelijke groet,
    iBOOD Webcare Team
  2. Auteur
    harmenscholvinck
    Datum
    Zoals voorgesteld heb ik het bedrag retour gekregen.
    Netjes opgelost

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen