Opgelost door iBOOD: Totale onduidelijkheid in bestelling
Details
Klacht
Abonnement op tijdschrift Zoom besteld bij iBood en mail ontvangen dat mijn bestelling is ontvangen en verstuurd zal worden op mijn adres.Na 4 weken vraag ik me af waar het eerste nummer blijft, blijkt dat ik een of andere vouchercode op zoom.nl had moeten invullen. Daar is helemaal niks over verteld in de mail, laat staan dat er een verwijzing naar de website van zoom.nl te vinden was. Nu is de code verlopen en kan ik zowel bij iBood als bij Zoom niet meer aankloppen...
Gewenste oplossing
1. Alsnog voortzetting van het abonnement2. Geld terug in de vorm van euro's op mijn rekening
3. (Alleen vandaag mogelijk) Een coupon waarmee ik een dagaanbieding van vandaag kan kopen voor dezelfde prijs.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.