Klacht iBOOD: uitblijven inhoudelijk reactie op klacht: steeds nieuwe 5 dagen uitstel-email.

Klachtnummer
# 196209
Gebruiker
Enrico2010
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2 truien besteld [zelfde model en maat, alleen andere kleurstelling]. 1 trui lijkt al gedragen. Is duidelijk losser van pasvorm en boorden uitgerekt. Ook kaartjes niet meer aan trui. Gevraagd om reactie: kosteloze retourzending of financiële compensatie[waardevermindering]. Na meer dan een maand nog steeds geen inhoudelijk reactie ontvangen. Een aantal keer wel een mail gehad dat ze niet binnen 5 dagen kunnen reageren [ zie onder], maar blijkbaar kunnen ze nog steeds niet inhoudelijk reageren. Laatste reactie 3 weken geleden.

["Zoals aangegeven in de vorige e-mail zouden we voor je aan de slag gaan om je vraag te beantwoorden. Je had eigenlijk vandaag al een antwoord van ons moeten krijgen. Hierbij willen we je laten weten dat we langer de tijd nodig hebben om je te kunnen helpen. Hiervoor vragen we nog even je geduld. Binnen een termijn van ongeveer 1-5 werkdagen komen we bij je terug.Ervan uitgaande je hiermee voldoende geholpen te hebben, wensen we je nog een fijne dag toe! "].

Gewenste oplossing

Kosteloze retourzending of financiële compensatie[waardevermindering].

1 reactie

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Erik,

    Bedankt voor je bericht.

    We hebben je zojuist een e-mail bericht gestuurd met een retourformulier. Onze excuses voor de late reactie en het ontstane ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen