Klacht iBOOD: Uitermate teleurstellende reparatie afhandeling van Ibood

Pluk

Op 15 juli 2016 heb ik een Lenovo Laptop via Ibood ter reparatie aangeboden. De laptop was slechts 3 dagen in bezit en ging toen niet meer aan.
Sindsdien wacht ik inmiddels al 11 weken op een gerepareerde laptop.

Op vragen hoe het er voor staat krijg ik tot 5 maal toe allee maar standaard knip em plak mailtjes met daarin het bericht dat ze nog een paar dagen langer nodig hebben.

Ik ben mij er bewust van dat je niet de allerbeste service van een 'prijsvechter' mag verwachten maar 11 weken aan het lijntje gehouden worden met standaard mailtjes.. Dat had ik echt niet verwacht.

Advies aan iedereen: Als er een andere aanbieder is die een paar tientjes duurder is ga daar dan voor want tegenwoordig krijg je bij iedere webshop wel een serieuze reactie op je mailtjes en een betere garantie afhandeling.

Na 11 weken heft Ibood ruim voldoende de tijd gehad om te komen tot een passende oplossing. Helaas is dit niet gebeurt en daarom wil ik de koopovereenkomst ontbinden.

iBOOD
    Beste heer Luks,

Bedankt voor uw eerlijke en uitgebreide feedback op Klachtenkompas.nl.

We zien in ons systeem dat het probleem in kwestie gisteren met een collega van ons besproken is over de telefoon. We hopen dat dit contact aan uw tevredenheid was en dat de situatie hiermee tot een goed einde gebracht zal worden.

Mocht u nog aanvullende vragen hebben, neem gerust contact met ons op. Alle contactinfo staat onderin onze website: http://www.ibood.com/nl/nl/

Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?