Klacht iBOOD: Waardeloze service

Klachtnummer
# 455770
Gebruiker
Car88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op Ibood.nl had ik luiers besteld van het merk Pampers die in de aanbieding waren. De betaling had ik gedaan via Paypal. Het viel mij op dat ik na de bestelling nooit een bevestigingsmail had ontvangen, dus na een paar dagen belde ik ze op en de dame aan de telefoon zei dat ze helemaal geen bestelling ziet onder mijn naam en ze van niets wisten. Ze zei dat ik een e-mail naar ze moet sturen waarin onder andere mijn gegevens staan van mijn Iban-nummer, naam, bedrag van de aankoop etc en ze het dan verder gingen uitzoeken. Ik heb daarna nooit meer iets van ze gehoord en ook geen mail meer ontvangen. Gelukkig had ik contact opgenomen met Paypal en het bedrag terug laten storten. Dit was de eerste en ook meteen de laatste keer dat ik hier een bestelling doe.

De oplossing

Tenminste een e-mail terug versturen.

1 reactie

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Beste Car88,

    Onze excuses dat je langer hebt moeten wachten dan je van ons gewend bent. Door drukte hadden we meer tijd nodig, al is dat slechts een verklaring en geen excuus. Goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost.

    Met vriendelijke groeten,
    iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen