Klacht iBOOD: Ze misgebruiken gewoon mensen

Klachtnummer
# 303097
Gebruiker
Jago084
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pampers besteld 1 mei 2018 het is al 9 mei 2018 nog altijd niets ontvangen het site werkt helemaal niet je kunt niet communiceren geen klacht doorsturen aan ibood

De oplossing

Gelieve geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    iBOOD
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Omer,

    Bedankt voor je bericht. Daarnaast ook bedankt voor je geduld. Het is op dit moment erg druk op de afdeling Customer Service. Ook moest met een andere afdeling afgestemd worden wat er wel/niet mogelijk is aangaande jouw bericht.

    Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat jouw pakket niet op tijd is verzonden, onze excuses hiervoor. Tevens zien wij dat jouw pakket inmiddels is bezorgd.

    Zou je ons willen laten weten welk gedeelte op de website niet werkt? Zodat hiernaar gekeken wordt.
    Je kunt een e-mail sturen naar webcare@ibood.com. Mocht je andere vragen en/of feedback hebben, dan horen wij dat uiteraard ook graag.

    Een fijne dag toegewenst.

    Met vriendelijke groet,
    iBOOD Webcare Team

Ook een klacht indienen over iBOOD?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen