Klacht IBR: Ik ben opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115573
Gebruiker
Henk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 18 april 2015 heb ik een reservering gemaakt bij P7 parkeren. Deze reservering heb ik later geannuleerd en heb tot op heden mijn geld €39.95 niet terug gehad.
Men reageert niet op emails, de telefoon wordt niet opgenomen (telefoon kost overigens €0.80 p/m. Schandalig duur) Na vele malen proberen kreeg ik een chauffeur aan de lijn en die gaf me een ander emailadres: info@qparking.nl.
Ook daar geen enkele reactie.

Gewenste oplossing

Geld terug
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

IBR is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Henk
    Datum
    Ik heb mijn geld niet terug gekregen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over IBR?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen