Klacht IBR: Niet geleverde dienst en geen geld terug!

Thijssen

Vanaf 12/9 t/m 20/9 heb ik gebruik gemaakt van Qube Valet Parking (IBR). Op zowel de heen-als terugreis hebben wij langer op de auto moeten wachten, als beloofd. Nadat ik mijn opdracht voor Parking had geplaatst kreeg ik een aanbieding toegestuurd omtrent het laten reinigen van de auto incl. laseren krassen etc. Deze werkzaamheden zouden gelijk gedurende de "parking" uitgevoerd worden. Vervolgens heb ik op 27/8/2014 99,95 EURO overgemaakt naar IBR en een bevestiging ontvangen.
Bij het ophalen van de auto bleek dat er niet uitgevoerd was. De auto was zelfs bedekt met een extra laag zand/modder en ook van binnen.
Vervolgens gelijk gebeld en gemaild. E.e.a. zou te wijten zijn aan een computerstoring en men zou het bedrag direct terugstorten op mijn rekening. Inmiddels al diverse keren gebeld, gemaild en toezeggingen ontvangen maar tot op heden nog steeds geen excuus ontvangen of het bedrag teruggestort gekregen op mijn rekening.

De oplossing is om het bedrag z.s.m. terug te storten op mijn rekening.

IBR is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Thijssen
    Na meer dan 1 maand heb ik uiteindelijk het bedrag terugontvangen voor de niet geleverde diensten.

Thijssen

Ook een klacht indienen over ?