Opgelost door IBR: Schade aan auto door chauffeur, geen reactie van qube parking voor afwikkeling.

E Zijp

Na het landen op de terugweg werden we gebeld door chauffeur dat ze schade aan onze auto had gereden. Toen we bij de auto aankwamen een flinke deuk in de achterkant. 1200 euro schade.
Wij proberen al 3 dagen contact te krijgen om de schade af te kunnen wikkelen. Het enige telefoonnummer dat bekend is is van de chauffeur van dienst. Die hebben instructie door te verwijzen naar klacht@qubeparking.nl maar daar horen we verder ook tot op heden niets van.
Na zoektocht internet IBR investments geprobeerd te bereiken, ook daar rookgordijn. Eerst ontkennen dat ze iets van Qube te weten als je dan zegt dat ze toch echt genoemd staan op de door ons gevonden websites is er opeens niemand bereikbaar van qube, in bespreking etc. en we krijgen de verzekering dat we gebeld gaan worden. Niet dus.

We willen contact met Qube valet parking om de schade te kunnen afwikkelen en te verhalen op Qube.

IBR
    Beste Qube Klant,Bijzonder vervellend dat er een schade is ontstaan door een medewerker van Qube. Qube heeft dit jaar gelukkig nog geen enkele aanrijding meegemaakt.Maar zoals u ook weet zit een ongeval altijd in een klein hoekje. QUBE VALET is de enige Valet parking van Nederland die zij verantwoording dan wel neemt en de volledige schade zal vergoeden. Zoals inmiddels ook met u besproken is. Kunt u de schade aan de bumper laten maken bij een ABS schadeherstel bedrijf en zal Qube de rekening betalen.met vriendelijke groet,Team QUBE.
    E Zijp
    We zijn geschrokken van onze ervaring hoe moeilijk het is bij een jong (internet) bedrijf contact te krijgen met een fysiek persoon. Als alles normaal verloopt een prima service, maar als er iets misgaat kost het veel energie om een en ander uit te pluizen. De algemene voorwaarden waren niet duidelijk te vinden door een banner, we hebben ze niet goed gelezen. Toen er contact was is er goed zij het wat langzaam gehandeld. Maar het is nu naar tevredenheid opgelost.

E Zijp

Ook een klacht indienen over ?