Klacht IBR: wel betaald, geen parkeerplaats

Bas

Op 11 maart 2015 hebben wij bij ‘P7 Zelf Parkeren’ (hierna P7), onderdeel van I.B.R. Investment B.V. (hierna IBR), online een parkeerplaats gereserveerd voor de periode van 31 mei 2015 tot en met 14 juni 2015. Van deze reservering hebben wij per mail een bevestiging van P7 ontvangen. Op 13 maart 2015 is via Stg Mollie Payments € 46,20 aan IBR voldaan voor het innemen van parkeerruimte tijdens genoemde periode op het door P7 vermelde parkeerterrein.
Ter plaatse bleek P7 helemaal geen gebruik te maken van het aangeboden terrein, waardoor wij moesten uitwijken naar parkeermogelijkheden elders, terwijl we wel al hadden betaald.
De klacht hebben wij uitgebreid bij P7 en oa. I.B.R. Investment kenbaar gemaakt. Echter kwam er geen enkele reactie uit voort.

restitutie van de betaalde parkeergelden en vergoeding van o.a. de gemaakte telefoonkosten

IBR is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Bas
    IBR reageert nergens op en blijft doorgaan met misleiding via internet. Het is diep triestig dat dit criminele bedrijf nog steeds mensen dupeert. Trap er a.u.b. niet in!

Ook een klacht indienen over IBR?