Klacht IBR: wel betaald, geen parkeerplaats

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115550
Gebruiker
Bas
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 11 maart 2015 hebben wij bij ‘P7 Zelf Parkeren’ (hierna P7), onderdeel van I.B.R. Investment B.V. (hierna IBR), online een parkeerplaats gereserveerd voor de periode van 31 mei 2015 tot en met 14 juni 2015. Van deze reservering hebben wij per mail een bevestiging van P7 ontvangen. Op 13 maart 2015 is via Stg Mollie Payments € 46,20 aan IBR voldaan voor het innemen van parkeerruimte tijdens genoemde periode op het door P7 vermelde parkeerterrein.
Ter plaatse bleek P7 helemaal geen gebruik te maken van het aangeboden terrein, waardoor wij moesten uitwijken naar parkeermogelijkheden elders, terwijl we wel al hadden betaald.
De klacht hebben wij uitgebreid bij P7 en oa. I.B.R. Investment kenbaar gemaakt. Echter kwam er geen enkele reactie uit voort.

Gewenste oplossing

restitutie van de betaalde parkeergelden en vergoeding van o.a. de gemaakte telefoonkosten
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

IBR is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Bas
    Datum
    IBR reageert nergens op en blijft doorgaan met misleiding via internet. Het is diep triestig dat dit criminele bedrijf nog steeds mensen dupeert. Trap er a.u.b. niet in!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over IBR?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen