Klacht Icar keukens: Verkeerde informatie, slechte communicatie, onhandigheid monteur.

#Heteren

De plaatsing van de achterwand bij de nieuwe afzuigkap ging niet zoals wij dit in de winkel hadden doorgegeven. De wand moest boven en niet onder de afzuigkap worden geplaatst. Monteur kon dit gelukkig nog herstellen. Bij het herstellen sneuvelde echter een 31 jaar oud huwelijkscadeau. Daarbij hadden we bij de koop expliciet gevraagd om roosters die in de vaatwasser kunnen. Dit kon volgens de verkoper. Bij plaatsing van afzuigkap zagen wij echter exact dezelfde alluminium roosters die wij juist niet wilden. Beide klachten gaven wij aan bij het bedrijf. Als antwoord kregen wij direct van de eigenaar een zeer onvriendelijke toon met als antwoord: "Ja hoor de roosters kunnen in de vaatwasser, maar ach dan verkleurd het helaas. Het aanrechtblad hadden wij vrij moeten maken voor de monteur." De monteur zette voor het starten van het plaatsen overigens zelf 2 kleine dingen.
Je mag als klant toch enige vorm van empathie verwachten en een tegemoet koming voor een oplossing, maar zelfs een sorry kon er niet vanaf.

Door persoonlijke redenen kunnen wij het niet opbrengen om dit verder aan te "vechten". Persoonlijk contact met het bedrijf stellen we ook niet op prijs. Een andere vorm van excuus zouden we wel op prijs stellen. Wil het dat de toon van de eigenaar anders was geweest, wij ook zeker anders hadden gereageerd. We hopen dat hij iets leert en anders gaat leren hoe om te gaan met klanten.

Wij vinden dat Icar keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Icar keukens?