Klacht Icebabe.nl: Geen oplossing voor ondeugdelijk product.

Klachtnummer
# 482572
Gebruiker
EF
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 horloges besteld en netjes gekregen. Na 10 maanden van 1 horloge de accu/batterij defect. Gevraagd het probleem op te lossen, maar enige reactie was : De garantieperiode is voorbij. Naar mijn mening geen deugdelijk product en recht op een nieuw exemplaar. Op een 2e verzoek wordt niet meer gereageerd. Geen aanrader om bij dit bedrijf nog een product te kopen.

De oplossing

In ieder geval op een correcte wijze de klacht afhandelen. Volgens de Nederlandse wetgeving moet het product deugdelijk zijn en heb je recht op een nieuw product als het product kapot gaat binnen een redelijke gebruikstermijn. Een horloge moet naar mijn mening langer mee gaan dan 10 maanden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Icebabe.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Icebabe.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen