Klacht Icebabe.nl: Geen pakketje knvangen

Klachtnummer
# 501882
Gebruiker
Tos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 25 nov een bestelling geplaatst 1 dec contact met ice babe oogenomen omdat ik wou weten hoe het er voor stond met men bestelling netjes een mail terug gekregen met dat mijn pakket verzonden was.
Tot de dag van vandaag niks ondvangen al meerdere mails gestuurd en ze benaderd via fb echter krijg ik nergens reactie op.
Zit je dan zonder pakketje + je geeft een hoop geld uit aan niks.
Wtf waar is mijn pakketje

De oplossing

Ik wil alsnog snel mijn pakket hebben is dit niet het geval eis ik mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Icebabe.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Icebabe.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen