Klacht Icedout.nl: Bedrijf reageert niet nadat ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling wil retourneren

Klachtnummer
# 378896
Gebruiker
Mahir
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bedrijf reageert niet op mijn mailtjes nadat ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling wil retourneren. Het bedrijf heeft eerder gereageerd op mijn mailtjes toen ik mij afvroeg wat de status was van mijn bestelling. Ik heb aangegeven dat de producten nog in ontvangen staat zijn en dat ik bereid ben de verzendkosten op mijn rekening te nemen. Ik heb de afgelopen dagen constant mailtjes blijven sturen maar nog steeds geen reactie.

Gewenste oplossing

Nadat ik het pakketje kan retourneren, zou ik graag willen dat het bedrijf mij het volledige aankoopbedrag en retourkosten terugbetaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Icedout.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Icedout.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen