Klacht Icedout.nl: Geen reactie, geen pakket ,wel betaald

Klachtnummer
# 461045
Gebruiker
MalloryKnox
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 juni een ketting besteld van €54.95.
Op 28 Juni een mail gestuurd met de vraag of ze wisten wanneer het verstuurd werd maar geen reactie.
Op 1 Juli nog een mail gestuurd maar geen reactie.
Op 2 en 3 Juli een WhatsApp gestuurd maar geen reactie, en de status van de bestelling staat nog steeds op bevestigd.
Totaal niet klantvriendelijk en wil graag weten of en wanneer we de bestelling kunnen ontvangen.

De oplossing

Zo snel mogelijk verzenden met track&trace en anders geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Icedout.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Icedout.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen