Opgelost door Icelandair: Geen contact mogelijk met Icelandair

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 302657
Gebruiker
Mark de Jager
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik krijg geen contact met icelandair. Website geeft een undefined error aan. Telefonisch contact is onmogelijk, ik heb meerdere keren gebeld, telkens beginnend als 50+ in de wachtrij en werkelijk contact met iemand krijgen blijkt onmogelijk. Mailcontact wordt automatisch beantwoord maar geen enkel contact geweest. Het gaat om een vluchtvertraging op Schiphol, een totale vertraging op de eindtijd van 4 uur en 5 minuten. Op Schiphol was niemand van Icelandair aan te spreken voor extra informatie, of een vergoeding voor eten/drinken.

Gewenste oplossing

Contact met Icelandair, doordat er voor mij recht op EU compensatie is voor een vlucht die te laat is geland a 400 euro per persoon.
Geboden oplossing
Icelandair heeft via de mail laten weten dat de compensatie aanvraag gehonoreerd is, binnen twee dagen is het geld ontvangen op mijn bankrekening
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Icelandair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Icelandair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen