Klacht Icelandair: Geen eerlijke informatie aan de incheckbalie.

Klachtnummer
# 638978
Gebruiker
RAJMOLEN15
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geen eerlijke informatie aan de incheckbalie en een verveelde balie medewerkster die niet mee wilde denken.
Ik had een spoed ESTA aanvraag kunnen doen. Daar was tijd genoeg voor.
Ik begreep bij de balie dat het vliegtuig over boekt was...
Later trof ik prettiger mensen maar toen was het al te laat en kon ik niet mee met het vliegtuig naar mijn zieke vriendin in USA.

Gewenste oplossing

Ik ben een paar dagen later met een duurder ticket naar USA gegaan.
Ik ben van mening dat zij de ticket moeten vergoeden waar ik geen gebruik van gemaakt heb. (AMS - NY 01082022 prijs 750,-)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Icelandair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Icelandair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen