Klacht Icelandair: Icelandair steekt luchthavenbelasting in eigen zak.

Klachtnummer
# 574482
Gebruiker
RN Pino
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb de vlucht bij Icelandair i.v.m. een omikron geval in onze te bezoeken familie laten lopen. Bovendien kunnen we na terugkeer (31 januari) in Nederland niet in quarantaine vanwege medische afspraken die niet verschoven kunnen worden omdat we in maart weer uit Nederland vertrokken zijn. Ik weet dat ik dan geen restitutie van de reissom krijg, maar dat ze de luchthavenbelastingen, wat aan derden door te betalen kosten zijn, niet terugbetalen maar in hun eigen zak steken vind ik onacceptabel. Ik verwacht weinig resultaat want ik weet hoe "klantvriendelijk" luchtvaartmaatschappijen met dergelijke zaken omgaan.

Gewenste oplossing

De luchthavenbelasting terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Icelandair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Icelandair?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen