Wij vinden dat Icelandair hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Icelandair: Icelandair steekt luchthavenbelasting in eigen zak.
Details
Klacht
Ik heb de vlucht bij Icelandair i.v.m. een omikron geval in onze te bezoeken familie laten lopen. Bovendien kunnen we na terugkeer (31 januari) in Nederland niet in quarantaine vanwege medische afspraken die niet verschoven kunnen worden omdat we in maart weer uit Nederland vertrokken zijn. Ik weet dat ik dan geen restitutie van de reissom krijg, maar dat ze de luchthavenbelastingen, wat aan derden door te betalen kosten zijn, niet terugbetalen maar in hun eigen zak steken vind ik onacceptabel. Ik verwacht weinig resultaat want ik weet hoe "klantvriendelijk" luchtvaartmaatschappijen met dergelijke zaken omgaan.Gewenste oplossing
De luchthavenbelasting terugbetalen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.